بهترین خودروهای بازار تا یک میلیارد تومان 1403 | مجتمع سپهر
خرید بهترین خودرو در رنج یک میلیارد تومان، در مقابل تعداد زیادی گزینههای صفر و کارکرده موجود در بازار، امری پیچیده و گیجکننده است. خودروهای با قیمت یک میلیارد تومان اغلب شامل خودروهای چینی مونتاژ هستند که با پیشرفت صنعت خودروسازی چین و بهبود کیفیت ساخت و توان فنی، همچنین پشتیبانی مناسب در زمینه نگهداری، به گونهای توانستهاند در بازار خودروهای یک میلیارد تومانی جایگاه خود را داشته باشند.
اگر قصد خرید بهترین خودرو تا یک میلیارد را دارید و در جستجوی گزینههایی هستید که با نیازهای شما هماهنگ باشند، ما در این مقاله از سپهر همراه باشید تا بهترین گزینه را با در نظر گرفتن بازار خرید و فروش، کیفیت ساخت، هزینه نگهداری، و قطعات فنی و بدنه برای شما معرفی کنیم.
همچنین، اگر گزینههای موجود در رنج یک میلیارد تومان به انتظارات شما پاسخ ندادهاند، ما بهترین گزینههای خرید با پیش پرداخت 900 تا یک میلیارد را نیز برای شما معرفی کردهایم، تا بتوانید آنها را به صورت اقساطی تهیه کنید.
ام وی ام X33 کراس دومین نسخهی فیسلیفت از ام وی ام X22 است که در سال ۱۴۰۲ توسط گروه مدیران خودرو معرفی و به بازار عرضه شد. این خودرو، به عنوان یک فیسلیفت از یک محصول قدیمیتر بهشمار میرود و تغییرات مهمی در مشخصات فنی ندارد. با این حال، ظاهر ام وی ام X33 کراس بهروزتر و جدیدتر به نظر میرسد و داخلی آن نیز با طراحی جدیدتری بهطوری که مشکلات X22 پرو را رفع کند، طراحی شده است. این خودرو در فاصلهی کمتر از ۲ سال پس از معرفی X22 پرو به بازار خودروهای اقتصادی عرضه شد تا بتواند تعداد بیشتری از مشتریان را به خود جلب کند.
تارا بهعنوان آخرین خودروی ملی که توسط ایران خودرو طراحی و تولید شده است، وارد بازار شده است. این خودرو بر پایه پلتفرم پژو ۳۰۱ ساخته شده و به عنوان یک نسخه فیسلیفت از این خودروی سدان فرانسوی محسوب میشود. تارا در سال ۹۹ با دنده دستی به خط تولید رفت و در سال بعد نسخه اتوماتیک آن از طریق طرحهای پیشفروش ایران خودرو به بازار عرضه شد. طراحی و ظاهر تارا نسبت به خودروهای داخلی بهروزتر و جدیدتر است و همچنین از پیشرانه جدید TU5P که قبلاً در پژو ۳۰۱ استفاده میشد، بهره میبرد.
دنا پلاس دو سال پس از عرضه دنا، در سال ۹۶ به بازار معرفی شد. واقعاً این خودرو یک نسخه اسپرت از دنا است که تغییراتی در طراحی ظاهری آن اعمال شده است. دنا پلاس توربو در سال ۹۷ به بازار عرضه شد و تفاوت اصلی آن با نسخه ساده دنا، استفاده از توربوشارژر در پیشرانه بوده و همچنین ظاهری بسیار اسپرت تر به خود گرفته است. در آغاز، دنا پلاس دارای انواع وسایل و آپشنهای مختلفی بود، اما از سال ۹۷ برخی از این آپشنها مانند سانروف، کیسه هوا جانبی و سیستم ناوبری حذف شدند.
نظرات
ارسال یک نظر